Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kon2434
Administrator
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:48, 25 Mar 2009 Temat postu: MAN |
|
|
MAN Nutzfahrzeuge jesienią zaprezentuje pojazd TGX V8 generacji Trucknology. Silnik common rail, ośmiocylindrowy widlasty o mocy 680 KM i momencie obrotowym 3000 Nm.
Kabina MAN-a XXL charakteryzuje się dużą przestrzenią i bogatym wyposażeniem seryjnym. Do wyboru będzie specjalny pakiet wyposażenia m.in. luksusowe siedzenia skórzane z wytłoczonym logo V8, czy też z ozdobną listwą z włókna węglowego na desce rozdzielczej.
Silnik TGX V8 jest nowością, charakteryzuje się dużą trwałością i niezawodnością.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Slawqx
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:08, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No no bardzo fajny MAN-iek ciekawe co potrafi, a co do opisu to podaj trochę więcej jaka skrzynia czy zostali na ZF-kach czy zrobili swoją może trochę opisu układu hamulcowego, jakieś fotki motoru bo taka v-ka to fajniutka musi być.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kon2434
Administrator
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:06, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wyposażony jest w ośmiocylindrowy widlasty silnik Diesla model D2868 z wtryskiem bezpośrednim w systemie common rail o pojemności skokowej 16,2 litrów, maksymalnej mocy 500 kW (680 KM)[1], dysponującym maksymalnym momentem obrotowym 3000 Nm[2]. W samochodach tych montowana jest ręczna 16-biegowa skrzynia biegów ComfortShift z systemem pneumatycznego wspomagania zmiany biegów Servo-Shift, albo automatyczna skrzynia 12-biegowa TipMatic.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|